Sekret przesłania anielskiego z cyframi 555

Dziękujemy za Twoją witrynę. Chciałbym zamówić karty aniołów, gdy tylko będą dostępne, a ponieważ podpisałem biuletyn, jestem pewien, że zostanę powiadomiony. Uwielbiam marzycielskie odczucia, a kolory używasz. Nie chodzi o ofertę, ale wolałabym drukowaną wersję, aby nie zawierała strony z tyłu każdej z kart, być może na jednej dodatkowej karcie byłaby lepiej.

Próbuję zrozumieć, co mam robić w życiu, ponieważ urodziłem się 1/11 w 11:58 po 2 minutach od urodzenia 1/12. Jestem osobą duchową i chciałbym komunikować się z duchami, którzy przekroczyli, jeśli tylko będę mógł. Jestem w kościele każdego niedziela i modlę się za wszystkich. Lubię bawić się w weekendy i bawić się lotto Nie jestem chciwa, inni mówią, że mam serce złota. Będę miał 36 lat w zaledwie kilka dni i po prostu zastanawiałem się, co Bóg i jego aniołowie próbują mi powiedzieć.

Ból, który Ci się przydarzy, wyzwania i uczucia powiązane z przeszłymi sytuacjami pochodzą z jakiegoś powodu iz wyraźnym i wyraźnym przesłaniem, uwalniają mnie! Otwórz serce, oddychaj i po prostu puść, aby uwolnić to, co znalazło się w świetle. Wybacz i wypuść, jak w przeszłości gęstości i wyzwania są przenoszone w świetle fioletowego płomienia. Wybaczenie pomoże Ci uwolnić ciężkie uczucia, takie jak strach i gniew, które blokują przepływ energii i odciąć się od dobroci Bożej miłości, która jest obecna przez całe życie, aby można było dostroić się do niej.


Stworzenie twojego pierworodztwa jest duchowym bytem w ludzkiej formie. Tworzenie jest niezbędne, aby dostosować się do tego, czego poszukujesz w tym życiu, ponieważ tworzenie jest drogą wzrostu. Stworzenie wymaga, abyś się tam wyruszył, aby wycisnąć poza swoje ego, co mówi, że nie możesz, podążać za wskazówkami serca i intuicji, aby manifestować swój potencjał twórczy i swoje pomysły. Tworzenie i twórczość wcale nie mówi, a nie tylko do malowania czy jako artystki, lub wyrażania w ten sposób. Dobrze, jeśli robisz te rzeczy, jeśli wzbudzają namiętności twojego serca i to właśnie cię inspiruje, ale jest dużo więcej w procesie tworzenia. Jest dużo więcej do bycia twórczym. Będąc twórcą mówi do procesu twórczego obecnego we wszystkich dziedzinach życia, wszystkich kolorach i odcieniach oraz aspektach ekspresji. Dzięki świadomości chwili obecnej jesteś w stanie zrozumieć i doświadczyć tego, co przynosi nam pasję i spełnienie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Poznaj swój zespół duchowy: opiekun

Prawdziwe anielskie przesłanie jest w naszych przekonaniach